maandag 31 maart 2014

Giveaway!! LanaLotta deelt uit!

Win een superleuk starterspakket van LanaLotta met een Kamsnapstang, 10 setjes kamsnaps, 8 vellen flockfolie en een waardebon van 25 euro! 





Wat moet je doen? 
- schrijf in een reactie hieronder wat je met dit pakket zou doen
- deel dit bericht via Facebook of op je eigen blog
- meld je zeker hier aan want hier gaan we de prijs verloten: https://www.facebook.com/LanaLotta/app_228910107186452


veel succes!

(deze wedstrijd wordt afgesloten op dinsdag 8 april, op woensdag 9 april wordt de winnaar bekend gemaakt)







8 opmerkingen :

  1. Waw leuk! Wat ik ermee zou doen? Een leuke zomertas maken om op vakantie te gaan! De vrolijke kleurtjes vragen er gewoon naar! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vrolijke kleurtjes zijn ideaal voor mijn nesteldrang en leuke kleertjes voor mijn dochtertje dat voor binnen vier weken is uitgerekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou een heerlijk tricot stofje uit de shop kiezen en er voor 1 van de zoons een hemdje of vestje mee maken, of een kleedje voor de dochter. En verder: flocken, flocken, flocken. En die kam snaps komen ook zeker van pas. Ideaal als sluiting voor een jongenshemdje, tas, A-lijn kleedje,... Ideetjes genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou mij volledig laten gaan met fli-fla-flocken! Maar ik zou het ook absoluut delen met mijn stikken-enzo-crew! De kamsnaps zouden beeldig staan op menig bloeseke en hemdeke!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb hier nog een geknipte giggle jurk liggen waar die kamsnaps perfect voor gebruikt zouden kunnen worden. De flockfolie zou super handig zijn om aan de slag te gaan voor de juffen en meester kadootjes.
    Ik deel deze givaway op mijn blog: http://abusymomsadventures.blogspot.be/ en via mijn facebookpagina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de kamsnaps zal ik verdelen onder aan mijn twee schoondochters. De flockfolie gebruiken om de shirts van de kleinkinderen te versieren. Is handig als ze gemorst hebben en hun t shirt heeft een vreselijke plek die er niet meer uitgeraakt EN de waardebon, die zal ik, natuurlijk als IK win, gebruiken voor............ mezelf! Duimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, jammer dat ik net op vakantie was :-(

    BeantwoordenVerwijderen